*

Tuesday, 26 October 2010

paul sotong dah mati ?

Baru dengar berita dari TV3..yang Paul sotong mati dalam akuarium kediamannya. Sebab-sebab mati tak pulak di beritakan.

Paul , sotong si tukang tilik ni.. jadi famous lepas berjaya meramal kemenangan Jerman ke atas England dalam salah satu game untuk Piala Dunia baru ni. Kecoh betullah dunia bolasepak dek kerana sotong Paul ni. Bukan setakat di Jerman dan di internet,  kat Malaysia pun kecoh juga..



9 comments :

  1. padahal kemarin sempat ngobrol sih ma dia!
    heheheh

    ReplyDelete
  2. wah! Rahmat kenal Paul ya! hehe

    ReplyDelete
  3. mati dh dia....dgr kat tv semalam...

    ReplyDelete
  4. goreng pon sodap kn?

    ReplyDelete
  5. dah ajal nak buat apa. tapi dia sempat buat kecoh waktu piala dunia.

    ps: mana s/box knpa dah hilang?

    ReplyDelete
  6. ho.. msk kicap pon sodap nie..

    ReplyDelete
  7. kesiann..dah ajal kan..

    mana shoutbox kak yon?

    ReplyDelete
  8. sedih la...baru nk tau kelantan lawan neg 9 sapa menang..hehehehe

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..