*

Sunday, 10 October 2010

ada urusan ke JB part 2

...dah siap punggah kotak-kotak tu semua..kotak kecik2 aje..baru rasa lega. Dah selesai tugas. Nak kemana kita? ada nak singah mana2 ke?
nak kemana pulak!
terus balik ajelah!
ehhh..boringnya..takde benda nak di kunyah. yang ada cuma kacang goreng..ubat mengantuk papa..hehhe
tak sukalah  makan kacang..nanti sakit gigi..dahlah gigi semua longgar..nak jumpa doktor gigi pun tak sempat.
teringat..ada lebihan jajan kat dlm laci keta masa pergi bercuti hari tu..tengok2 ada lagi sekeping Kit Kat. ermmm..serta merta hati ku jadi tenteram....
" have a break, have a Kit Kat "
kalau makanan sedap..orang kata..makan sampai menjilat jari..
tapi akak makan Kit kat ..sampai menjilat plastik !!
sebabnya...sebab dah cair kena panas..hehehe..

1 comment :

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..