*

Saturday, 9 October 2010

ada urusan ke JB part 1

...sepanjang perjalanan dari Shah Alam ke Johor Baru ..papa layan ajelah radio dia..apa lagi kalau bukan klasik FM. akak sempat jugak bukak blog..tinjau blog kawan2...sempat lagi bagi komen skali..
Pukul 2.30 pm..dah masuk tol Senai. Target sampai pukul 3pm. kira cepat juga dah ni. Kemana nak di halakan barang ni papa? Ha'ah..ambik dokumen tu..bak sini!
 Tengok2 takde alamat kat anvelope tu. Hah sudah!
Lupa nak tanya..nak hantar ke kilang yang mana satu. Kilang Flextronic kat kawasan perindustrian Senai ni ada banayk. Dah puas papa bercalling2ke Shah Alam..baru ada jawapan. Alamat ada tertulis dalam DO tu.
Kenapalah tak ditulis siap2 kat anvelope tu alamat sipenerima. Yang tukang bawak pun..kenapalah tak tanya siap2 kemana nak di halakan semua barang2 yang di bawak tu..
heheh.. 2x5=5x2...



No comments :

Post a Comment

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..