*

Thursday, 28 October 2010

ke jb lagi

Semalam bila papa balik kerumah, papa beritahu yang hari ini kami akan ke Jb lagi. Alamak! baru nak relex2 kat rumah beberapa hari ni..nak layan cerita tv..tak pun nak tunggu berita gempa bumi..gunung berapi  merapi dan tsunami..lagipun dah janji dengan adinda..dia nak dtg rumah. Akak pun berangan nak masak soto. Lama tak memasak..papa pun dah teringin nak makan.
 Bila SMS adinda..dia kata " its ok kak..jumpa minggu depanlah"

jam 9 pagi baru bergerak..nak kena sampai JB kul 2 ptg. Bekpes belum lagi. Singgah sekejap kat petrol station shell USJ.. bukan nak isi minyak..tapi beli bekpes..boleh makan dlm keta. Macamana papa nak makan.. sedangkan dia memandu. Ahha..ahkaklah yang jadi dayangnya..menyuapkan dia makan sambil dia memandu. Waktu nilah dia nak bermanja2, kalau bukan waktu ni..hampeh..maleh den nak suap2 haih..hehehe
apa bekpes kami berdua?

ini saja yang ada..alhamdhulillah kenyang juga..

Sampai perhentian Seremban..papa kata nak isi minyak..station petronas jadi pilihan. Tengok ramai orang berkumpul..ada apa tu? jom singgah jap tengok! ah..kemalangan lah tu ! berapa punya lajulah tu ..sampai terpusing macam tu..


Sudah  pukul 12.20 pm..dah sampai  kawasan air hitam. Perut pun dah berkeroncong. alamak...tenaga cik lappy ni dah berkurang pulak. Semalam terlupa nak bagi makan kenyang2..hehe..

6 comments :

  1. Kak, jom la follow. ela boleh dpt ritz carlton tu murah. hehe ..

    ReplyDelete
  2. bila tu ella? klau tahun depan boleh?

    ReplyDelete
  3. bepusing macam gasing, ngantok tu driver, banyak nonton tv sampai suboh, bepusing 7 keliling.

    ReplyDelete
  4. mcm tu sekali kemalangan.. isk

    ReplyDelete
  5. story..ngantuk..blog walking sampai pagi..hehe

    ReplyDelete
  6. tes power lah tu..nak rasa kemalangan camne..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..