*

Sunday, 24 October 2010

juara tersungkur

Kesihan sunggoh ye..kalau benar-benar terjadi macam tajuk di atas tu.
Dah betul-betul yakin akan jadi juara..tetiba di penghujung pertandingan jatuh tersungkur. Alamak, mana nak letak muka!Orang yang paling hampirlah..yang beruntung! dapat rezeki tergolek..hahaha



Tajuk diatas takde kene mengena dengan gambar ni. Gambar ni..akak ambik secara kebetulan, cucu akak main kejar-kejar sampai terjatuh. Kebetulan kamera ada di tangan..apa lagi..klik..klik..klik..cantik pulak..hihih

Syian affie..sib baik tak luka.....

8 comments :

  1. alalalala kesiannya juara tersungkur, siap boleh snap picture lak tu

    ReplyDelete
  2. adoi, sakit tu
    sebaiknya biarkan dia bangun sendiri

    ReplyDelete
  3. udah juara malah tersungkur lagi..
    kasian

    ReplyDelete
  4. begitulah kalau sudah takdir..

    ReplyDelete
  5. oh...takpa. sesekali terjatuh bermakna akan capai lebih kejayaan...hehe

    mesti nakal kan? ^_^

    ReplyDelete
  6. kekadang..berkali2 jatuh..baru dapat berdiri tegak dan gagah..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..