*

Wednesday, 1 September 2010

Award dari fara

Salam ramadhan dan selamat membuat persiapan hari raya yang tak lama lagi menjelang tiba.
Sejak rajin ber blogwalking nie..tertarik pulak satu blog yang bernama Faradean. Kerap juga dia meninggalkan jejak di setiap blog akak. Terimakasih fara sudi berkunjung keblog akak.
Rupanya fara ni pemalu orangnya ye? Samalah kita farah. Akak pun pemalu jugak. Kekadang nak tinggal jejak kat blog otai pun malu..apatah lagi nak tinggal komen. Segan ahh!!
Salam perkenalan fara. Terima kasih bagi award kat akak.
Dah dapat award kena lah jawab soklan..

1. Senaraikan 7 makanan kegemaran untuk berbuka n bersahur...
Susah jugak nak jawab nie..sbb selera akak ni suka bertukar2. Akak jawab apa yang terlintas di fikiran saat ini..
- Asam pedas ikan parang
- nasi beriani batu pahat
- bubur lambuk hjh noraini ( kawan kita ler..dlm bnyk2 bubur lambuk yg kita makan..yg ni terpaling best sekali. siapa yg dah merasa..teringat smpai bila2..hehhe )
- asam pedas yg kita masaklah..specialy asam pedas pari @kayangan
- Kueh lapis emak..memang sdap..tapi lama tak makan.emak pun dah tak larat nak buatkan.nak minta resepi dia nanti..
- suka semua masakan orang kampung ( asalusul orang kampung le katakan..heheh )
- untuk bersahur..kami sekeluarga memang tak makan nasik.Kami cuma makan tamar dan roti kosong bersama kopi. Anak2 pulak makan cereal bersama susu. Alhamdhulillah memang mengenyangkan. Dari anak kecik..sampai dah besar panjang..tak susah2 nak masak bia bersahor.


2. Kedua, kena tagged 5 rakan blogger lain untuk terima award nie.

Siapa pulak kena tag kali ni ye. Ok..kita bagi tag ni kat :-

 Ela
ika

Kalau ada sesiapa yang sudi ambillah award nie..kita panjang2kan sillaturohim di maya ini..

No comments :

Post a Comment

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..