*

Friday, 17 September 2010

Raya 2010

Tahun ni kak rasa..macam takde semangat nak raya. Persiapan ala kadar saja. Tempah baju pun cuma 2 pasang saja. Kueh tak beli. Anak/ menantu yang belikan serba sdikit. Jadilah...
kak buat biskut sejenis aje.Jangan tidak..kata orang..

biskut arab..kakyon buat sebab suka makan.. : )

Bila tak bersemanagat..rasalah macam tak meriah. Tahun ni giliran Anas beraya bersama kami. Sham balik kePerak. gambar kenangan raya 2010 keluarga kami.


 

7 comments :

  1. salam kenal kakyon..
    sedapnye nampak biskut arab tu

    ReplyDelete
  2. kak yon, saya suker sangat ngan biskut arab..peberet tuh..

    ReplyDelete
  3. @ h4ni3,
    salam kenal hani. Memang sedap biskut ni..orang kata,cair di mulutla..

    @ samalah kita haszuraidah. Tiap2 tahun mesti buat biskut ni. Selain sedap, senang nak buat.

    ReplyDelete
  4. bahan2 serta cara buat camna? share ngan seri..

    ReplyDelete
  5. Nak rasa biskut arab kekanda boleh?

    ReplyDelete
  6. @ Seri, nanti kak bagi resepinya ye.

    @ adinda Ella datanglah kerumah.dah tinggal koret2 aje nie..

    ReplyDelete
  7. biskut arab versi kakyon siap ade hiasan ceri lagi.... ;)

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..