*

Thursday, 23 September 2010

Nuffnang ku..

.....bersambung dari hari semalam..takde idea nak buat n3...
apa kata akak buat n3 pasal Nuffnang..boleh tak?
malulah pulak! Cik Nuff akak ni zzzzzzzzzzzzzzzz aje..macamana nak kejutkan dia dari tidor lena ekk?
last dapat BE..bulan march lepas. pastu tak keluar lagi dah. Harap-harap boleh dapat BE lagi..boleh menabong buat pergi melancong...hehehe..

6 comments :

  1. kak .. tulis je la apa2. tak yah susah2 cari idea. hehe ..

    ReplyDelete
  2. la....tak per....

    lelama nanti ada lah BE tu...

    meh singgah blog sumi.. sumi ada terangkan serba sedikit pasal Nuffnang

    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  3. tak per kak yon..ceritalah apa yang kak yon tau..sharing is caring

    ReplyDelete
  4. ella..heheh
    nak buat tajuk "tulislah apa2 aje"

    ReplyDelete
  5. Ina..banyak perkara nak share kat sini. kekadang tu..tetiba aje blank..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..