*

Tuesday, 28 September 2010

N3 tertanggoh..



N3 ni tertanggoh..sbb bz banget minggu lepas..
Hari khamis minggu lepas ..akak pergi ke klinik mata..ada temu janji. Kononnya nak buat listik.ehh betulke ejaan nya nie, nak hilangkan rabun..kekonon nya malas nak pakai cermin mata. Bila doktor mata tu pereksa mata akak, katanya.. mata akak ni sihat..cuma ada sedikit katarak...biasalah dah umur macam akak ni..
Kalau nak buat listik..boleh tahan 3 tahun aje..lepas tu balik pada asal..kena buat balik..banyak kerja katanya..
Katanya lagi..kalau nak senang ..akak buat operation mata..buang kanta asli..masukan kanta baru...
ngeeeee..bunyi macam ngeri aje. Tahan sepanjang hayat..hihihihi

Sepanjang hayat tu berapa tahun? Hanya Allah saja yang tahu..
Bukan soal sepanjang hayat yang nak di kisahkan..soal bayarannya yang jadi pertimbangan...Mahal tu.!!.
Sebelah mata aje RM6200..duabelah mata jadi RM12400. bukan tak mampu..tapi berbaloike..kalau nak di kira ukuran sepanjang hayat tadi. sila beri pandangan..

6 comments :

  1. hmmm..hmmm..hm...susah nak cakap..kalo utk ubati penyakit..ok ajee..http://blok-batu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. woOoO..mmmg mahal...
    tp demi kesihatan mata akak..
    why not.. kalau buat yg 3 thn tuu..kang alih-alih kene wat lg...
    baek operate terus.. najwa rasa dier laser...kejap je..
    juz my opinion sis:)

    ReplyDelete
  3. ada ke pi klinik mata nak buat lipstik...pi klinik mulut la..dan dah tua ni..mai penyakit la..

    ReplyDelete
  4. betulla tu najwa..
    akak kena fikir2 dulu.rasa seriau pulak..

    ReplyDelete
  5. amir..
    usah kata..org tua sakit..orang muda lagi banyak penyakit..hehe

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..