*

Monday, 27 September 2010

main ringan-ringan

Salam semua teman dan pengunjung blog kakyon yang ini..
Pagi - pagi dah masuk rumah adinda ku ( gelaran manja ) dan baca n3 terbaru dia..ada di sini. Ada perkataan " main ringan-ringan ". Boleh jadikan tajuk ni..heheh..
apa yang ringan tu ?
main!
main apa?
jom main teka gambar..heheh...
jom kita ringan-ringankan minda..betulke ayat ni..
tak kisahlah janji paham..

agaknya.. apa kebenda dalam gambar ni...cobaa tekaa..
bukan jawab percuma saja tau..ada hadiahnya...
tapi ciput ajelah....sebab akak ni bukan jutawan..nak bagi hadiah mahal-mahal.
jadilahkan..janji ada....




nak tahu hadiahnya apa?
kena jawab lagi  tau.....
kak bagi klue ekk.. dalam bentuk pantun..

sekadar nilai yang tak bernilai
serendah RM5 hingga mencecah ribuan
dari kedai mamak sampailah ke online
menjadi tumpuan semua golongan

Jawab kat ruangan komen ye. jawapan kat shoutbox tak di ambil kira. Tarikh tutup jawapan pada hari ahad 3/10/10..selamat mencuba.
Esok akak nak pergi bercuti...yuuhuuuu...

6 comments :

  1. Salam Kak,
    apa khabar? harap sihat..nak pergi bercuti ke mana tuuu? nak ikut...hehehe
    nak teka jugaklah..walaupun tak pasti jawapan etul ke tidak... agak-agak aje lah..ada rezeki kena, tak dak rezeki miss soruu lah..

    jawapan Azzah: nampak macam kulit buah peria ajek! (akak jgn gelakkan Azzah kalau salah ek?!!)

    ReplyDelete
  2. MAKANAN RINGAN CHEKEDIS

    ReplyDelete
  3. nampak gaya cam popedom..betui kaa..

    ReplyDelete
  4. W'slm azzah..
    khabar baik.Saja nak gi jln2 relexkan minda..

    heheh..tunggu jawapan hari ahad ye..

    ReplyDelete
  5. kaknab, ida, has..terimakasih kerana mencuba. tunggu jawapan nya hari ahad ye..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..