*

Sunday, 19 September 2010

Cerita Raya

Cerita raya tahun ini sepi aje..sehinggalah adik beradik papa datang berkunjung. Riuh rendah rumah dengan gelak ketawa, gurau senda, usik mengusik sesama mereka. Seronok kalau ada keluarga besar ni ekk..takla terasa sunyi. Ada-ada aje aktiviti mereka. Kalau pergi beraya konvoi ramai-ramai sampai 7-8 buah kereta. Itu baru melibatkan 3 keluarga saja. Kalau semuanya joint, ada 7 keluarga, jawabnya..kena pakai kawahlah nak masak..heheh



6 comments :

  1. Wah ... meriah raya kak yon erk.Best .. best .. sgt best!

    ReplyDelete
  2. macam itulah.. klau dah ramai.
    macam nak pecah rmh..heheh

    ReplyDelete
  3. meriahnya kak yon..mesti seronok kan!! kami jugak beraya bertiga shj..

    ReplyDelete
  4. suka konsep rumah kakyon, british style?

    ReplyDelete
  5. salam.... wah meriah betul family raya kakyon... selamat hari raya

    ReplyDelete
  6. @ Has, kalau diaorg tak datang, kami pun berempat saja kat rmh nie..sunyi..hukhuk

    @ gnesop, ada lah..ala2 english gitu. malulah ngaku..:p

    @ selamat hari raya wanzi.

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..