*

Tuesday, 21 September 2010

apa yang percuma sekarang?

Tajuk kat atas tu..saje je nak jadikan tajuk n3 hari ni..
Sebenarnya akak baru balik dari cabut gigi. Dah beberapa minggu sakit. Baru pagi tadi berkesempatan pergi ke klinik gigi kat seksyen 7 shah alam.
Macam biase ler..pesakitnye ramai giller..macam biase juger..kena tunggu lamer.
Yang tak biase nyer..kena bayar dua kali gander..kihkihkih
Mana tak dua kali ganda..kalau dulu bayar RM1 saja..kali ni..RM2 pula. Dah takde yang percuma!
Tetiba sudah tukarkah..aiyakkk...
Tapi kira ok lagi..kalau pergi klinik swasta..kurang2 RM80 kena keluar.Sakitnya sama aje. Cuma taklah tunggu lama.
Apapun..terimakasih kat petugas  dan doktor.Semuanya mesra kat warga emas macam akak ni..heheh

2 comments :

  1. huhuhu..dah lame tak cabut gigi..cam seriau jer..yg pernah, cuci gigi kat kinik swasta, almost nak RM100..

    ReplyDelete
  2. heheh..akak pun seriau gak..siap mengigil lagi..
    RM100! mahal ekk?

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..