*

Tuesday, 28 September 2010

Alahai..sayangnya En.Nuffnang saya

Salam semua..
Saat N3 ni ke udara..chewahhh!.. macam kat radio pulak..akak otw pergi jalan2 bercuti..ke pantai timur. Jalan2..sambil menghirup udara segar..
Saat ni pulak.. En Nuff rajin bertandang. Tak dapatlah akak nak mengupkan trafik. Nak buat macamana ekk? kalau ada rezeki menyinggah...adalah. kalau takde..akak akan mula semula. maklumlah blog akak ni..orang tak kenal pun. Kalau tak berblogwalking..orang tak perasan pun kewujudan blog akak ni. Apa pun akak ucapkan berbanyak terimakasih pada yang sudi singgah dan baca n3 akak yang apa2 ntah!..heheh  dan komen sekali. Jangan lupa juga..tengok-tengoklah iklan tu. Terimakasih juga pada En.Nuff..yang sudi memberi ruang iklannya disini.Terimakasih sekali lagi..hingga jumpa lagi..sayang semua sekali..

5 comments :

  1. Akak ... Selamat Bercuti.Balik dari holiday nnti kita dating eh.

    Program SOAL JAWAB kat TV3 mlm esok kak. Isu kali ini ialah BLOG.

    ReplyDelete
  2. salam KakYon@KakRose,
    Azzah dah jalan2 sambil klik klik naik Air Asia! huhu...

    ReplyDelete
  3. ella..
    alahai ..akak terlepaslah tengok.

    bila nak dating..terjah rmh ella boleh..kak bawak bodygard akak ekk..

    ReplyDelete
  4. W'slm Azzah..
    shian Azzah..jauh2 dtg berjalan.nape tak naik aje Air Asia yang akak sediakan tu..hehe

    ReplyDelete
  5. dtg ahad pagi ye kekanda. Adinda menanti ..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..