*

Tuesday, 17 August 2010

Rumah dah nak siap

Hari isnin lepas ada sedikit kelapangan.. kita dan papa pergi tengok rumah yang sedang dalam pembinan.Dijangkakan siap bulan april tahun depan..tapi menurut kata pengurusan syarikat perumahan tu..akan siap december ni..
Alamak..tinggal beberapa bulan saja lagi. Nampaknya hujung tahun ni bertambah sibuklah kami anak beranak.Mana tidaknya..nak buat kenduri khawin AI anak ketiga kami..nak bersiap pindah rumah baru..nak setup biz baru lagi.hahah..sesibuk mana pun..insyaallah..akan kita atasi..janji happykan...

dapat ambik gambo belakang rumah aje..

6 comments :

  1. wslm kakrose...
    wah, rumah baru dan besar pula tu, bestnya kakrose, lps ni takde masa ngadap komputer eh? tahniah dr zana...

    ReplyDelete
  2. salam zana..
    takla besar mana zana..kira oklah..
    mana boleh tak ngadap kumputer..berinternet kan dah jadi sebahagian dari rutin harian kita..hehe

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan kak yon....

    selamat berpuasa utk kak yon n family...

    seronok bila tgk org beli rumah baru... sure banyak idea dh camaner nk dimake-upkan umah tu.... tungguuuuu....hehehe

    ReplyDelete
  4. W'salam amy..
    salam ramadhan dan selamat berbuka untuk amy sekeluarga..
    Alhamdhulillah..Allah tunaikan cita2 akak..berkat berjimat cermat..
    Tak tpikir lagi nak dimake-up..dpt ni pun dah bersyukur sangat..

    ReplyDelete
  5. wah...tengok belakang dah jadi ...ni depan lagi la cantiknya...

    ReplyDelete
  6. wah.. besornyer umah..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..