*

Saturday, 7 August 2010

Nokia E5

Salam dan selamat malam..
Hahahaha..sukanya kita dapat hadiah sempena ulang tahun perkahwinan yang ke? tak bleh cakaplahh.biarlah rahsia!..chey wahhh!!..pinjam tajuk lagu dato' CT.
Sejak pandai klik!klik! iklan kat blog-blog ni,selalulah klik klik iklan yang keluar.Klik pulak iklan handphone Nokia E5.Pertama kali tengok,terus jatuh hati.Kiranya jatuh hati pandang pertamalah.Tak sabar nak tunggu dia keluar.mesti kita nak rembatt..hehee

Hari rabu lepas dengan rasminya kita telah pun memiliki sebuah handphone jenama Nokia E5. Bukan 'chokia' aehh..pinjam ayat Nabil raja lawak..hahaha.
Hadiah dari papa..sempena ulang tahun perkahwinan kami.
Handphone Nokia E5 yang segak bergaya nie..didatangkan dengan dua pilihan warna.Hitam dan putih.Kita pilih yang putih..lebeh feminin dan sesuailah dengan citarasa yang ke englishan style..hehe


Ringan dan nipis aje phone nie..sesedap memegangnya. 

 
chuun tak? amoy sijurujual dan hanphone nie.. sesama cunn dan putih melepak

3 comments :

  1. salam kak rose..
    happy anniversary yag ke tut tut tut..biarlah rahsia yer..hiihihi..cun tpon tuh.,.sy dok usha hubby dah btahun nak nokia E..last2 pakai chokia jer..hahahahaha

    ReplyDelete
  2. Happy anniversary.....jgn la malu nk ckp yg ke berapa....lg lama lg bagus dialam perkahwinan..
    moga zana akan mengikut jejak kakrose..
    oh ye..hp kita sama la, zana pun baru dpt dr suami tp bukan hadiah perkahwinan.

    ReplyDelete
  3. @ chemp..
    terimakasih..
    bila berahsia..terasa awet muda sikit..ahaks
    Tak kisahlah nokia ke chokia ke..fungsi dia sama aje ekk..:)

    @zana..
    tkasih.
    tak malu nak cakap..tapi segan nak sebut..hihihi
    selepas segala onak dan duri ku tempohi..alhamdhulillah..sempat lagi kami meraikan ulangtahun ke38..:)
    zana pun suka jenama nokia ekk.akak dah cuba guna macam2 jenama..rasa tak sesuai aje..last2 guna nokia juga..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..