*

Tuesday, 10 August 2010

frasa kehidupan

Salam buat teman-teman bloger semua..
Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak.Bersyukur sangat kepada Allah..kerana di beri peluang bersama sekali lagi.Semuga amalan kita tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya.
Maaf zahir bathin kakrose pohon sekiranya di N3 kakrose yang lepas2..ada yang menyinggong perasaan teman semua.Kakrose hanya meluahkan apa yang kakrose rasa dan apa yang kakrose alami sendiri.Tidak terniat nak menyentuh atau merujuk kepada sesiapa.Blog kak rose ini hanyalah sebuah dairi kehidupan dan cerita2 yang kakrose alami sendiri.Kalau sudi nak membaca..bacalah..kalau tidak lupakan saja.kalau sudi nak jadi follower silakan.Kalau rasa nak delete selepas jadi folower pun tak apa..silakan..dan anggaplah kakrose tak pernah hadir sebagai teman maya.ok!!


hahhahaha...ketawa dulu.sebab apa? sambung ketawa semalam ni...
Geliii hati sangat..semalam balik kampung.Agak tergesa2..sbb kami sibuk sangat.Biasalah awal2 bulan nikan.Siap semua urusan..kami pun tergesa2 keluar rumah/ofice nak balik kampung.Maklum nak puasa ni..seperti biasa urusan keluarga mesti di bereskan dulu.kami balik hari aje..sbb banyak lagi urusan keesokannya selain nak menghadiri majlis pada malamnya.Dalam perjalan kami senyap aje..maklum letih sangat.Kita tertidor,bila kita terjaga..papa terus kata..ma! tengokk!.sambil menunjukan kakinya.kita terus pandamg bawah, kekakinya.kenapa? ada apa? masa tu kita tak nampak apa2 pun..baru bangun tidor..mata pun kelat lagi.Tengoklah!sambil membuka seliparnya..
Ya Allah.. papa! papa pun dah macam kita! kami tergelak besar tak henti2.Ala..macamana papa nak keluar nanti..dengan seliper sebelah lain2? Takpe..ada seliper jepun spare kat bonet!
frasa kehidupan papa bermula..



No comments :

Post a Comment

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..