*

Thursday, 15 July 2010

aktiviti santai

Kepada semua pembaca blog kakyon dan kawan-kawan yang disayangi..berilah apa-apa comment atau apa2 pertanyaan pun..kakyon terima comment tersebut seadanya dan akan kakyon balas dan jawab seadanya juga.Tarik beca pakai tali, alang2 dah baca..komen sekali...Terimakasih.

Salam dan selamat sejahtera..
Entah apa punya boringlah sejak kebelakangan ni.Bukan kita sorang saja..papa pun sama.Walau pun ada banyak kerja yang nak di buat..tapi keboringan kami pada  "tahap gaban" kata budak2 sekarang.

Papa kata..jom kita pergi jenjalan makan angin.oraitttt settt!! kemana? packing ajelah pakaian masuk dalam beg..dah dalam kereta nanti baru fikir nak pergi mana...heheh..senangnya hidup!!
Utara ke selatan..kalau utara dah selalu sangat.Keselatanlah..walau pun berasal dari selatan..tapi ibu negeri selatan tanahair tu tak jelajah habis lagi.Setiapkali pergi mesti sesat punya.


Sepanjang perjalanan tu..kita sedap aja tidor berdengkor..hinggalah papa kejutkan beritau ada lori terbakar.sepantas kilat kita mengambil gambar..sempat ambik sekali aje..sib baik jadi..hehe


Tempat tinggal kat selatan ni..tak jadi masaalah.kalau tak BW..PFF.Setakat ini takpayah booking2 pun..terjah aja..masih ada tempat lagi.Tapi jangan buat kat utara ataupun pantai timur..alamat tidor dalam keretalah jawabnya...


ruang keluarganya luas..sesuai pada sesiapa yang ada anak ramai..boleh bentang toto aje..

lepak2 tengok tv


tempat beradu ayahnda bonda..heheheh


kalau rajin..bawaklah bekal makanan basah..boleh main masak2..

No comments :

Post a Comment

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..