*

Wednesday, 7 April 2010

Dating dengan Azzah8

Salam dan selamat sejahtera buat teman-teman pengunjung semua..

Setelah beberapa hari ber SMS dengan Azzah..barulah berkesempatan berjumpa dengannya.Berdating kat tepi tasik Shah Alam, Azzah, orangnya peramah dan kecil molek.Lama jugak berborak sambil berdiri aje.Takde kedai makan pulak kat situ..kalau tak boleh belanja azzah minum.Seronok berborak dengan azzah ni..macam2 topik kami borakkan..dan dapat juga sedikit ilmu dari Azzah.Terimakasih banyak2 Azzah..kakrose dapat dua perkara bertemu dengan azzah..
Hingga bertemu lagi diN3 seterusnya..salam..

4 comments :

  1. seronok dapat jumpa teman sama minat kan kak, banyak perkara boleh dikongsikan
    *teringin jugak nak juma bertemu mata dgn teman2 alam maya ni*

    ReplyDelete
  2. Salam... mesti citer tentang barang antik eekkkk ;)

    ReplyDelete
  3. eskay.. memang seronok..banyak idea dan pengetahuan yg kita dpt..

    ReplyDelete
  4. w'salam umi_e..apa lagi..itulah yang jadi topik utama..heheh..:)

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..