*

Friday, 19 February 2010

Pemberian orang tersayang..

Assalamu'alaikum dan salam sejahtera semua..

Semuga kita semua mendapat keberkatan dalam apa jua kebaikan yang kita lakukan..

Takde cerita menarik yang nak di kongsi utk buat n3.Aktiviti sama saja seperti hari/minggu yang lepas.Saja-sajalah ni nak mengisi sedikit masa yang terluang.Kita tepek lah gambo ni yang baru kita tangkap.Bukan niat nak menunjuk..na'uzubillah..blog kita ni kan dah macam dairy kita..adeke dairy boleh bagi org baca..heheheh.ape-ape ajelah..

~ Oya ni macam biasa..on time aje ..tak mis pun ~
~ silverpink...sweet nya ~

~ hadiah dari teman lama ~

~ Ai..pinggan lagi..kali ni kena simpan di tempat yg lebih selamat..takut terjual macam tahun lepas punya.Sib baik orang yang beli tu jual balik..dapatlah kita balik hadiah dari Ai semula ~

~ hadiah dari orang tersayang..heheh..si poh kong ~

~ hadiah dari anas/nora ~

~ hadiah dari illa/sham ~

4 comments :

  1. selamat ulangtahun kak rose..smg dipanjangkan usia dan beroleh kebahagiaan dunia akhirat.. harap la saya dapat datang rmh akk, asik lalu je hehe

    ReplyDelete
  2. terimakasih aton mendoakan kebahagian akak..
    dah lalu tu singgahlah rmh akak..tak pun mac nnti dtg ye..

    ReplyDelete
  3. hepi belated besday kak yon....moga dipanjangkan umur & bahagia disisi keluarga....
    kelakar baca hadiah terjual...sib baik bole beli balik dr cuntomer tu ya kak?

    ReplyDelete
  4. terimakasih rossana..
    org yg beli pun kawan blog jugak.Gmbr pinggan tu seakan sama dng yg kak jual..bila org tu tanya..kak terus jual..heheh..sekalik terjual hadiah sendiri..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..