*

Tuesday, 1 December 2009

tengok wayang..

Salam semua teman-teman dan pengunjung yang dikasihi..
Sudah hampir seminggu kita tak berblog..disebabkan masa tak mengizinkan..kadang-kadang rasa malas pulak.Almaklum nak berblog ni.. nak kena tengok mood jugak.Dalam masa hampir seminggu ni..ada banyak juga cerita yang nak di kongsi...

Hari rabu lepas..kita,papa dan Oya pergi tengok wayang...hehehe...
Mulanya papa yang tengok iklan kat TV 'senario the movie'..pastu dia kata..dia nak tengoklah cerita ni..macam best aje.Bila kita dengar..kita bagitau kat oya.Oya kata..oklah..nanti oya bookingkan tiket.
Rasanya dah lama tak tengok wayangni..Yelah..seingat kita..kali terakhir kami tengok wayang cerita..XX-Ray.Itu pun sebab bawak anak-anak..masa diaorang kecik2 dulu...

No comments :

Post a Comment

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..