*

Tuesday, 22 December 2009

bunga rose di laman yang terbiar

Sudah agak lama juga kita tak membuat n3 diblog ni. Bukan takde apa2 cerita yang nak di kongsi, tapi di sebabkan tiada kecukupan masa..segala cerita yang nak di kongsi lupa begitu saja. Maklumlah. kalau dah menghadap cik lappy ni.. bukannya cukup seminit dua..tak sah kalau tak sejam dua...

Malam ni rasa nak menepek gambo pulak. Petang tadi sempat ambik gambo bunga rose di laman rumah lama yang terbiar..kesian dia..walau pun terbiar..ia tetap berbakti..sebagai penyeri dihalaman rumah ku yang terbiar sepi...


~ kesian pokok bunga kemboja ni..daun dah habis togel..tapi masih berbunga ~

2 comments :

  1. Ternampak pokok bunga kemboja cina.Boleh sampai tggi mcm tu ke kak?Brp meter agaknya tggi pokok tu....Ida ni peminat pokok bunga kemboja cina.Agaknya akar dia dah sebesar mana ya kak.....

    ReplyDelete
  2. hi ida..
    yang ini jenis tinggila ida.kak tanam dalam pasu besar.tinggi dah lebih 10 kaki kut.akar tak besar mana pon.dulu pasunya kak letak atas tanah..musim hujan air bertakung dalam pasu tu,jadi kak alihkan atas simin pulak.

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..