*

Sunday, 22 November 2009

Selera tak sama

Salam hujung minggu..
Hari ini takde apa-apa program.So..duduk rumah lepak-lepak ajelah.Mungkin anak-anak datang kut.Sbb lama dah diaorng tak datang.
Macam biasa..kalau tak keluar..kena buat sarapanlah.Malas dah nak layan nasi lemak/roti canay kat luar tu..

Apa yang kita layan sarapan pagi ni..heheh..ubi goreng.Lama tak makan ubi goreng.Mulanya nak buat ubi ketuk ( teringat makan ubi ketuk kat rumah aton )tapi ubinya sikit sangat..lagi pun kelapa takde..jadi goreng ajelah..lagipun kita ngan papa aje yang makan.Ai n oya..tak makan.Selera tak sama.Kami berdua ni anak sebelum merdeka..mereka berdua anak zaman menikmati kemerdekaan..jauh beza tu..

8 comments :

  1. Salam kak Rose
    selamat berhujung minggu.
    p/s ubi goreng mengingatkan saya kepada Emak di seremban yang suka ubi goreng ni...

    ReplyDelete
  2. Salam kak Rose
    selamat berhujung minggu.
    p/s ubi goreng mengingatkan saya kepada Emak di seremban yang suka ubi goreng ni...

    ReplyDelete
  3. W'salam haze..
    Sesekali makan memang sedap.Emak haze sebaya kakrose kut..

    ReplyDelete
  4. W'salam haze..
    Sesekali makan memang sedap.Emak haze sebaya kakrose kut..

    ReplyDelete
  5. salam kak rose....
    raya ni akk beraya di mana ina blk johor kalau kak rose x blk...kak rose nk kirim ikan kapak ke...he..he..blh htr kita jumpa kat kmpls PKNS..

    ReplyDelete
  6. salam kak rose....
    raya ni akk beraya di mana ina blk johor kalau kak rose x blk...kak rose nk kirim ikan kapak ke...he..he..blh htr kita jumpa kat kmpls PKNS..

    ReplyDelete
  7. w'salam lina,
    raya ni balik kg...29hb nak gi JB ada kemduri kawin.
    Terima kasih bebanyak lina..ingat kat akak.Kalau boleh jumpa apa salah nya.lainkali ye lina..insya Allah.. pasti kita jumpa satu hari nanti..

    ReplyDelete
  8. w'salam lina,
    raya ni balik kg...29hb nak gi JB ada kemduri kawin.
    Terima kasih bebanyak lina..ingat kat akak.Kalau boleh jumpa apa salah nya.lainkali ye lina..insya Allah.. pasti kita jumpa satu hari nanti..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..