*

Monday, 23 November 2009

Nak barter ke nak beli ?

Salam pagi isnin..teman-teman bloger..dan pengunjung semua..
Pinggan ni kita nak barter ngan sesiapa yang sudi.ada sebiji saja pinggan makan ni..ukuran 10 inc.Dulu kita wat hiasan dinding..tu sbb ada tempat penyangkut kat belakang pinggan tu.ada sumpek sikit.Kita dapat pinggan ni dari rumah kawan..tak ingat dah..kawan yang mana..
~ ada sikit sumpek kat tepi tu ~


~ dulu buat hiasan dinding..yang lain-lain tu pun nak barter jugak ~

No comments :

Post a Comment

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..