*

Friday, 23 October 2009

Teko Lama

Selamat pagi semua.N3 pagi ni..nak tunjuk teko kita yang ada beberapa ketol aje.Nak juga mencari beberapa ketol lagi yg jenis lain ..tapi belum ada rezeki lagi..huhu

5 comments :

  1. Salam kakrose.
    Banyak juga koleksi tu,lama2 nanti berkeluarga la dia.Orang macam kita ni la yg menyelamatkan khazanah lama..kan.kalau kakrose nak ada satu kedai kat tmpt saya jual benda2 lama ni tapi sekarang regenye berganda dr dulu.

    ReplyDelete
  2. w'slm aton,
    ada sikit-sikit aje..dulu tak kisah pun..sejak kebelakangan ni aje nak berjinak-jinak ngan pinggan mangkok lama ni.
    kat mana tu aton..boleh bg tau..mana tau klau abang kita ni rajin..boleh cari..

    ReplyDelete
  3. Kat tg karang..apek ni skrg dah cerdik internet kot,tu yg regenya b'ganda tapi kalau dah suka..kan.kedainya penuh barang lama sebab dia ni terkenal dengan kedekutnya sejak azali

    ReplyDelete
  4. Salam rose,
    tmpat saya kat tg karang..ada apek ni terkenal sejak azali kedekut ya amat.. tu banyak barang lama..

    ReplyDelete
  5. salam aton..
    aton ni pernah sms akak ek..:)
    kat belah mana kedai dia..raya ari tu..baru gi sana..klau tau awal ..bleh singgah.heheh
    aton.. smsm akak balik..nak pon no..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..