*

Sunday, 11 October 2009

Majlis 2,3,1..

Hari ini menghadirkan diri ke 3 majlis terbuka raya,2 majlis perkahwinan dan 1 majlis petunangan.Dapur rumah kita tak berasap hari ni..hihihi...
Kalau hari-hari macam ni best jugak ek..makan..makan..makan..sampai mengening perut...hehheeh
N3 malam ni..(kita baru balik..tengah kenyang ni..lepas 2 jam baru boleh tidur..ni yang dok mengadap laptop ni)nak kongsi idea ngan kawan-kawan..gambar barang hantaran pertunangan anak kawan ni..

Thema warna ungu memikat hati kita..gubahan semua di buat sendiri olih bakal pengantin..rina ni memang berbakat dlm bab gubah mengubah ni.Cara susunan gubahan sangat kemas dan teratur.Ini saja gambo yang sempat kita ambik.manalah tau..kut ada sesiapa yang nak cuba2 mengubah barang2 hantaran ...bolehlah cari idea kat sini..

2 comments :

  1. sekarang nu musim orang kahwin kan...

    ReplyDelete
  2. yelah umi..
    kita dah menerima dulu..skrang giliran kita pulak memberi..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..