*

Monday, 7 September 2009

Gi shopping

Hari ini cuti public untuk orang selangor.Oya ambik kesempatan nak pergi shopping...kita pun ikut sekali.Ajak papa temankan..agak2 kalau susah dpt parking..papa tunggu dlm kereta..kami berdua aje yg panjat shopping komplek tu..
Bukan nak beli ape pun..cuma nak beli brg2 keperluan peribadi aje...beli 2 helai kemeja papa..yang lain..dah siap awal2 lagi.Orang melayu pun tak ramai..macam takde suasana nak menyambut raya aje.tapi..macam nak sambut kong hi pat coy pulak..banyaklak promosi kueh bulan..entah ape2 ler..

Nak jalan2 lagi kat bahagian lain..tapi tak larat..kami 2 beranak ni sebenarnya tak berapa sihat..oya dah kena jangkitan selsema dan batuk..
beli aje pelita buluh..nak gantikan pelita lama yang dah reput..

No comments :

Post a Comment

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..