*

Sunday, 13 September 2009

award dari inna

Award dari inna..
Rasanya dah lama tak dapat award. Hari ni dapat dari inna.

BAHAGIAN A....
5 FAKTA MENGENAI PEMBERI AWARD :-
Walaupun tak pernah jumpa secara life..akak dapat rasakan inna ni...
1. Peramah
2. lembut hati/baik hati
3. manja/ceria
4. pandai menghias
5. perihatin

BAHAGIAB B...
10 FAKTA MENARIK MENGENAI DIRI ANDA...
Ini kata inna..
Fakta tentang diri sendiri susah lah nak cakap
Apa yang menarik ek..diri kita ni org lain yang menilaikan
sebab orang lain yang nampak kelebihan dan kekurangan
kita...pada saya semua manusia lebih kurang sama sahaja tiada beza yang ketara...boleh tak kata gitu..hehe..

Tak dapat nak jawab soklan..tiru inna ajelah..cikgu tak marah punya..hehehe
Samalah kita inna..takreti nak kata apa yang menarik..kecuali tangan yang menarik...heheh


BAHAGIAN C......
10 PENERIMA AWARD SETERUSNYA..BERSERTA CIRI-CIRINYA...
silalah ambil teman2 ku..

1.ijan
2.maklang
3.cikgu jane
4.lyana
5.cikgu sue
6.iren
7.ainie
8.nanie
9.mamahikal
10.welly

1 comment :

  1. kak rose...alahai isin la kak pasal fakta saya tu..kalau anis baca mesti dia tergelak guling2...hehehe..

    takpe la kak rose ..tak betul pun takpe..saje nak suka2 aje kan....hehe

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..