*

Thursday, 20 August 2009

Kesihatan

Pagi ini sempat nak  buat n3 dulu..tengah tunggu papa balik..


Pagi ini akak nak pergi  klinik . Nak jumpa dengan dr pakar breast canser Dr Sulaiman Tamanang  yang terletak di Kg Baru . akak  nak buat ujian memogram.lama dah tak buaat ujian. Sepatutnya awal tahun  akak dah kena pergi check..tapi terasa malaslah  pulak..akak nak pasrah saje..
Selepas arwah kawan akak meninggal dunia di sebabkan breast cancer..akak rasa macam dah kehilangan kawan untuk  berkongsi cerita dan perasaan..


Apapun..hari ini akak kena pergi jugak..ada sesuatu yang mengganggu pada tubuh badan akak ni. Ya Allah..akak  pasrah aje..harap2 takde apa apa yang mengganggu..




Lepas buat pemereksaan dan membuat ujian memogram...Alhamdhulillah..takde apa2 yang mengganggu..ianya hanyalah alergik biasa aje. menurut kata doktor..rasa berdenyut tu di sebabkan perubahan hormon badan. apa2 ajelah..asalkan di jauhi dari penyakit yang sentiasa menghantui fikiran akak.

No comments :

Post a Comment

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..