*

Wednesday, 29 July 2009

Pindah Rumah

Gambar lama sebagai hiasan aje....


Aduhai..letihnya...
Beberapa hari ni duk angkut barang2..pindahlah katakan..dari barang yang sekecil kecil..hingga barang yg besar..semua nak di angkut.
Anak2 semua kerja..hendak tak hendak..kita berdua ajelah yg buat.Buat sikit2 mana yg larat.Barang2 besar dah upah org angkut ke lori dan turunkan..tinggal yg kecik2 aje.
Pening kepala nak fikir mana nak letak brg hiasan yg cenonit2..pinggan mangkok..entah ape2 lah.Dah bawak ke rumah baru rasa semak pulak.

2 comments :

  1. salam perkenalan...hehe teringat masa pindah umah dulu pun mcm tu jugak..hehe

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan merpati66..
    hehe..sama aje kan kalau pindah rumah ni..memang memenatkan. yang seronoknya..merasai persekitaran dan suasana baru..hehe

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..