*

Friday, 10 July 2009

pindah barang


Dah beberapa hari ni duk pindah barang yg kecik2 dulu.kipas,lampu ( beli yang murah2 aje..sbb nnti pun kena tinggal jugak..heheh )rail langsir semua dah beli..nak tunggu orang datang pasang aje.Katanya.. nak datang hari ahad ni..tapi tukar hari pulak..nak datang hari sabtu.Makanya hari sabtu ni..aku sibuk pulak.Sebelah pagi nak siap2kan dewan..sbb malamnya nanti nak adakan majlis.Tengahhari..nak pergi bangsar pulak...nak hadir kemajlis pertunangan Elyana selepas zohor.Mana satu aku nak pergi ni.
Kalau suruh papa tunggu..nanti ada yang tak kena pulak ..orang tu pasang.Papa ni jenis malas nak komplen.apa yang orang buat ..tulah dia terima...kalau tak pergi majlis pertunangan Elyana..apa kata Syida pulak.Kiranya aku ni terpilihla..dalam ramai2 kawan dia.. untuk menghadiri majlis pertunangan anaknya...heheh.
dalam delima betul...

No comments :

Post a Comment

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..