*

Wednesday, 1 July 2009

Lantai rumah sewa ku rosak

Penyewa rumah sewa aku dah nak keluar esok.Jadi hari ini aku dan papa pergi tengok dia kemas2 rumah, nak ambil balik kunci dan bayar balik deposit sewa.Rumah dalam keadaan baik..semua bersih termasuk bilik air.Cuma paket lantai bilik rosak teruk..taktau kenapa.Katanya..sebelum dia duduk ..memang dah macamtu...

Aku selalu membiarkan penyewa lama.. mencari penyewa baru..bila dia nak pindah.Suruh letak iklan kat tingkap..pastu dia boleh ambil deposit kat penyewa baru..ganti deposit dia yang ada pada aku.Aku selalu berurusan dengan orang..atas dasar percaya mempercayai..walaupun berurusniaga di internet.Setakat ini..Alhamdhulilla..tiada masaalah..

Penyewa yang baru ini pon..penyewa yang sekarang ni uruskan.Cuma kali ini aku nak tengok sendiri keadaan rumah.Malam tadi jugak penyewa baru datang ambil kunci.Sepasang suami isteri yang baru mendirikan rumahtamgga.Harap2 dia boleh menjaga rumah aku..seperti dua penyewa rumah aku yang terdahulu..
























No comments :

Post a Comment

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..