*

Saturday, 13 June 2009

Kisah Kawan...


Petang2 ni rajin pulak nak buat n3.n3 kali ni pasal suami arwah kawan aku...yang dah nak merumahtangga lagi.Cepatnya dia melupakan isterinya..huhuuhuh..

Kisahnya..dia teramatlah sedih diatas pemergian isteringya..hari2 dia pergi ziarah..untuk melepaskan rindunya.Katanya..tak kira waktu..bila rindu itu tiba2 datang..dia akan pergi kesana.Dia mula memencilkan diri dari kawan2..anak2 dan keluarga.jadi bila dia berkelakuan begitu..anak2..kawan2..menyarankan dia cepat2 mencari penganti arwah..

minggu lepas aku berkesempatan berbual2 dengannya..apa yang agak memeranjatkan..mukanya berseri dan sangat ceria..dan topik perbualan berkisar pasal rumahtangga.Aku memberanikan diri bertanya..apakah Wak (nama gelaran dia)ni dah nak berumahtangga lagi.Terkezut aku bila dia kata ye..dan dah ada calunnya..ahaks

pergh..begitu cepat dapat pengantinya yerk..hihihi.itulah lelaki..

yang tak sedapnya..dia ajak aku sekali..bila nak pergi meminang nanti..huhuhu..siap pesan..rose kau jangan marah aku..atau pinggirkan aku..aku perlukan moral support dari semua kawan2...ermmmm..bolehke aku...hahahah...kelakar pulak..

3 comments :

  1. Eloklah rajin membantu kawan...........

    ReplyDelete
  2. kakrose..

    dia nak moral support, kita bagila..sesungguhnya jodoh itu di tangan Allah.. Kalau tak ada jodoh..berkarung moral support kita bagi pun, tak jadi juga..hehehe

    ReplyDelete
  3. drimba..
    Setakat membantu apa yang patut..


    Tirana..
    Betullah tu..jodoh pertemuan..semuanya ketentuan Allah...

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..