*

Thursday, 18 June 2009

Buat susah susah aje Yah ni..

Pagi ni rezeki murah pulak.Sahabat aku talipon..tanya..ada rumah ke.Rupanya dia nak munjung aku( betulke bahasa jawa aku ni..munjung ni dlm bahasa jawa..merujuk kepada perbuatan menghantar makanan kepada sesorang )kalau salah tolong betulkan ye..hehhe...
Maklumlah aku bukan mahir bahasa..waima, bahasa kampung aku pun tak betul hihihi..

Kueh kasui hijau yang di buatnya memang popular di taman kami.Agaknya ada orang oderlah tu..tak sempat pulak aku nak bertanya..dia tergesa2 hendak pergi ke ofis..selalunya, bila ada lebih..selalu lah kawan2 ditaman ni merasa...

Inilah sarapan aku pagi ni...besama teh O, BOH GARDEN TEAS Bukit Cheending No 53..

No comments :

Post a Comment

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..