*

Thursday, 12 March 2009

rumah baru di sunway kayangan..

Hari ini melawat2 lagi kawasan perumahan, saja nak puaskan hati...nak buat perbandingan.Setiap benda ada kelebihan dan kekurangan.Kalau nak ikutkan hati..memang semua kita hendak.Tapi berpada2lah..
Sempat jugak singgah..tengok rumah yang aku dah beli..





Tempat letak kereta nya luas..boleh masuk 4 buah kereta sekali.Luar kawasan pagar pulak boleh parking lagi 2 buah kereta.Ini salah satu tarikan yg aku suka rumah ni..sbb senang kalau anak2 nak datang...takde masaalah



tangga ke tingkat atas.yang besnya rumah ni..semua bilik ada bilik air sendiri..






Ini ruang dapur..sempit sikit..sebelah kanan tu dinding bilik utiliti.Dinding inilah nak di pecahkan, nak luaskan dapur ngan buat dapur pulau sekali...berangan aje..ntah ye ntahkan idak..










Yang ni bilik air dlm bilik utama...



















glitter-graphics.com

No comments :

Post a Comment

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..