*

Tuesday, 17 March 2009

kena tag

Baru perasan aku kena tag dengan Suhaila.Ada masuk blog dia..tak terpikir pulak yg kak ros tu dia maksudkan aku...hehehe..selebehnya aku ni. Sebenarnya aku tak pandai main tag2 ni.Tapi aku cuba ajelah...

Tag Gambar dari Suhaila

The challenge is :

- GO to your photos folder in your computer

- GO to the 6th Folder of your photos- GO to the 6th photos in that folder

- Put the picture on your blog & description of it.

- Invite 6 friends to join the challenge

- Link them in your blog & let them know they have been challenged.*Here goes










folder ke enam ni..aku namakan cuti2 m'sia..terkena pulak gambo budak gundut ni ( pangilan manja cucu sulong aku )gambar keenam.hehehe..cucu aku ni baik sangat(wat masa ni..insyallah dan akan datang )senang diurus, mendengar kata,baik hati.
Kalau tak salah gmbr ni.. semasa kami sekeluarga pergi bercuti ke awana kijal.Masa ni umor dia baru 2 tahun..tapi badan besar macam budak 3 tahun.gambar tu baru lepas keluar dari kolam renang...kesian dia mengigil kesejukan..

Tag seterusnya nak bagi sape ek..semua dah dapat..

1. ajmahs
2. zawiah
3. faridina
4. vogue
5. marsya
6. Ipin

4 comments :

  1. kena tag ke ni kak rose...
    ahaaa.......
    nanti akan di cuba...
    sebenar2 nya mmg tak pandai niii..

    ReplyDelete
  2. kakrose pun firsttime ni..

    ReplyDelete
  3. Senang je kak ro tag nie....akak...nak panggil apae ae? kak kros ke kak yon...

    emm..pasal tag...ikut je arahan...nanti bile su dapat tag...su tag akak lagi...cikgu math selalu sebut nih..." Dear...remember...teacher said..."PRACTICE MAKE PERFECT"

    ReplyDelete
  4. seganlah su..kak ni buta it..bukan pandai oputih pun..nnti org tanya lain..kak jawab kat tempat lain lak..jadi kesalahan.
    Baguslah su ni..ni yang buat kakrose(nama sebenar)hehhe..rasa bangga..ada jugak org muda yg meraikan org yg dah veteren( malu pulak nak sebut tua..perasan ni heheheh...)ni..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..