*

Tuesday, 10 February 2009

hari jadi aku

Hari ini harijadi aku yg ke 54 tahun.Alhamdhulillah..aku dah menginjak lagi satu anak tangga kehidupan...taktahulah sampai anak tangga keberapa aku boleh bertahan. Mudahan2 ALLAH memberikan aku kekuatan fizikal dan mental untuk aku dapat menjejakkan kakiku keanak tangga yang seterusnya..

Seperti biasa ..suamilah orang pertama yg ucap selamat.Tapi...sebenarnya Oya yang ucapkan dulu.

Cuti taipusam baru ni..dia pergi langkawi dengan office matenya..organised by sportclub nya.Balik aje terus wish besday,dan bagi siap2 hadiah.Kelakar jugak hadiahnya..yg tak pernah terfikir olih aku.Selalu dia bagi...(selain dari kad)ada lah benda kecik2 dan comel.Tapi kali ni dia hadiahkan teaset ala2 english gitu...hahaha.Rupa2nya dia pun menghayati minat dan keasyikkan ibunya dengan english deco ni..

Hahahaha...kelakar lagi. Anak bujang aku ni..belikan aku hadiah deco plate.Aku pun tak tau dimana dia beli decoplate ni.Aku dan Oya ketawa terkekehkekeh..geli hati sesangat. rupanya dalam diam ( nampak cam tak kisah aje..maksud kata dia buat derk aje dng apa yg aku buat kat rumah ni ) rupa2nya dia pun menghayatinya jugak...aku betul2 tersentuh hati..dgn ape yg anak2 aku buat... bukan kerana barang2 hadiah tu...tapi kerana kepekaan nya tentang minat aku..

No comments :

Post a Comment

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..