*

Sunday, 1 February 2009

xtvt february

Hari ini temankan ateh  buka akaun ASB...lagi pun nak suruh dia tutup acc wawasan yg join nama dengan kakrose. Dulu masa dia kecik kakrose bukakan acc wawasan.Tujuannya..bila dia nak belajar ke ape ke..kut2 kalau kakrose dah takde..atleast adalah sedikit simpanan utk dia.Ini perancangan belasan tahun dulu, semasa mula2 pelancaran amanah wawasan. Hari ni tutup acc dan transfer kat buku ibu dia . Maklumlah ..dia pun sudah berkerja..dan sudah boleh merancang kewangan dia sendiri..











1/2/09
Hari ini berlangsunglah majlis perkahwinwn yg rewang rumah semalam..ada majlis khatam AlQuran dan marhaban.
Ramai tetamu yg datang..termasuklah menteri kerjaraya..Dato' Zain bin Hj Mohammad.Sejak dia berpindah kebahagian Putrajaya..tak pernah jumpa..ingatkan dia tak kenal lagi..rupanya masih kenal.Siap tanya anak dah balik belajar dari jepun ke belum.Macam tu lah jadi ahli politik..daya ingatan mesti kuat...













Sebelah petang...macam biasa..kalau hujung minggu cucu cucu datang...atok, nenek dapatlah main dgn cucu cucu..inilah masa yg paling seronok...
Petang tu jugak kawan menjemput datang kerumah dia..majlis hari jadi cucu dia.Cucu cucu dia suka sangat dgn si affan..berebut2 nak dukung baby...















No comments :

Post a Comment

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..