*

Tuesday, 20 January 2009

poco-poco

Minggu ketiga..

Hari selasa baru ni... poco2 tak dpt sambutan..diaorg masih dlm suasana cuti CNY lagi...adalah 5 org yg datang..rasa kurang seronok pulak.olih kerana semua dah boring..belasah ajelah nak buat tarian ape..aku pun membuka langkah tarian chacha...alamak! pecah rahsia..diaorg perasan yg aku tahu tarian tu..( dulu...adalah belajar menari dgn satu kumpulan kebudayaan )dan pernah buat persembahan di hotel2.tapi sekarang dah keras dah...menari pun macam robot..hahahhaha..
Rupanya..apa pun bakat yg ada pada aku..turun pada anak gadisku..sejak dari tadika sampai ke U,memang minat dgn xtvt kebudayaan...


Minggu kedua..












Minggu pertama...











Dah dua minggu buat tarian poco-poco..ini xtvt jiran wanita.Hari pertama menari..tak ikut step pun...diaorg main belasah aje..macam nak lepaskan geram..sbb dah lama tak menari...hehehe...
Kali ni, diaorg dah pandai ikut step...seronok...satu setengah jam pun diaorg rasa macam tak cukup aje...
Lepas ni mesti semua nenek2 kat taman ni slim semuanya...hahahah..

No comments :

Post a Comment

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..