*

Friday, 24 October 2008

Oya


Tahniah!! oya..dah graduit!!ucapan tahniah dari kawan2 oya..di hari konvo di ukm.
Alhamdhulillah..oya dah habi belajar.Rasa macam tak percaya yang Oya dah habis belajar..rasa macam tak puas lagi..menghantar..menjemput dia pergi dan balik dari sekolah.Masa tingkatan 4, Oya sekolah di MRSM Transkrian.Selama dua tahun aku dan papa ulang alik setiap minggu kesana..kecuali cuti sekolah.Lepas SPM dia belajar di kolej metrikulasi di sebelah utara kedah..tak ingat nama tempat.




OYA
oya masa umo 5-6 tahun...permata hati ibu n papa..kosi rotan tu masih ada lagi...sekarang dah di cat putih...








oya ni memang suka possing..
kosi rotan ni ada lagi..lepas ni nak kuarkan dari setor nak cat putih...hehehe..gara2 english decorla ni...












HAPPY BIRTHDAY OYA
Besday oya hari isnin lepas...oyah dah melepasi frasa yg mencabar dlm kehidupannya...alhamdhulillah dah habis belajar..dah dapat kerja.Harap2 oya terus bersemangat dlm menghadapi frasa2 kehidupan yg seterusnya..seperti yg kakrose selalu ingatkan dia...dari kanak2..ke remaja dan seterusnya..

Oya tentu seronok dan rasa bahagia...ada sesorang yg surprisekan dia ..datang jam 12 mlm..bawak cupcake..nak wish eppybesday kat dia...ibu dia tak rasa pun camtu..hehehe...( zaman dulu2 mana ada benda2 camtu )

SETIAP HARI APE YG BERLAKU PADA DIRI KITA..ADALAH SEJARAH KEHIDUPAN..SAMADA MANIS ATAU PAHIT..ITULAH KEHIDUPAN..TAK BOLEH DI PUTARBALIK...biarlah yg manis lebih banyak dari yg pahit...

ni cupcakenya...

No comments :

Post a Comment

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..